ממליצים

מוייכיף
בתיה שילון לידג׳י

כייף שם ממש , מומלץ הינו ביומולדת שם
Dana Hendri

היום ביקרנו ב״אורבניה" ג׳ימבורי מהמםם בנתניה מעל אושר עד
מקום ממש שונה ומיוחד הינו שם משעה 11 עד 17 בערב ולילדים לא נמאס!!! פשוט נהנו בטירוף המחיר גם יחסית זול בהשוואה לשאר המקומות.
45₪ לכניסת יחיד וכרטיסיה של 10 ב350₪ בלבד בנוסף יש פה קפיטריה עם חטיפים, אוכל, שתייה ועוד מלא דברים במחירים ממש נגישים ולא יקרים.
יש מגוון גדול של תחנות לילדים לשחק בהם וגם פינת יצירה. יש גם מתחם לקטנטנים, בריכת כדורים ועוד.
האמת נהנו בטירוף הילדים לא רצו ללכת הביתה חחחח ממש מומלץ!!
יש חניה מזגן אוכל ושתייהה הילדים נהנו מכל רגע כל השאר בונוס.


